sâmbătă, 20 aprilie 2013

Cadouri pentru cei dragi

Mare petrecere mare!


In perioada urmatoare le vom sarbatori pe colegele mele de apartament ale caror zile de nastere vor fi pe 21 si 23 aprilie.

Cum toata ziua mesteresc cate ceva, m-am gandit ca si cadoul din partea mea sa fie ceva facut de manutele mele.
Ei bine si ce ?!
De fiecare data cand fac ceva nou primesc si ele. (de la tablouri, la globuri, stelute din carton ori martisoare din quilling)

 Asa ca, de data asta chiar nu stiam ce as putea sa le mai fac.
Vroiam sa fie ceva util, ceva pe care sa nu il puna intr-un colt si acolo sa ramana plin de praf. Si uite asa mi-a venit ideea : pentru ca e primvara si e sezonul florilor o vaza ar putea fi cadoul ideal.



Zis si facut, in maximum 15 minute am rezolvat problema.

 Rezultatul:




La multi ani, Alina! La multi ani, Cristina!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu