sâmbătă, 6 aprilie 2013

Oua de Pasti



Nu sunt de mancat, sunt pentru decorat!




Am inceput usor productia pentru anul acesta. Am impuscat doar 3 oua dintr-o lovitura.
Sunt oua simple din polistiren pe care le-am decorat dupa placerea ochiului.


Pe viitor am sa vin cu diferite modele si tehnici.





Cum am procedat:

I: Oul muzical

Am listat pe o coala A4 un portativ.  Cu acuarele roz am pictat-o toata. Am decupat in diferite marimi foaia (cu cat sunt mai mici cu atat  se lipesc mai bine).     Le-am lipit pe toata suprafata oului cu un adeziv pe baza de apa. Apoi le-am lasat la uscat pana a doua zi cand le-am dus la bun sfarsit.  A doua zi, tot cu adezivul pe baza de apa am lipit bentita, iar la final cu ajutorul pistolui de lipit cu silicon am fixat floricica.

















II: Oul cochet

Tot o coala A4 am folosit, dar de data aceasta am stropit-o cu cafea pentru a capata  un aspect vintage. Ca si in cazul precedent am decupat bucati de diferite pe care le-am lipit cu adezivul pe baza de apa.Dupa uscare am lipit servetelul (indepartam doua straturi, ramanand doar cel cu model).





 Pentru a-l pune in evidenta in lungul oului am lipit o panglica mov iar in varf, tot cu ajutorul pistolui de lipt, am fixat floricica.










III: Oul ...


Nu cred ca a fost cea mai buna alegere de a-l vopsi prima data cu acrilic pentru ca nu a reusit sa acopere porii polistirenului.  Data viitoare am sa aplic un strat de grund (se mai intampla, dar din greseli invatam!). Am vopsit oul cu  acrilice.Dupa uscare am aplicat servetelul.La final, in jurul lui, am lipit o sfoara si o fundita
(Nu il consider o reusita, dar ii gasesc eu si lui un loc)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu