vineri, 17 mai 2013

Tarta cu capsuni


Zilele trecute, am trecut pe la o buna prietena unde am mancat o tarta  cu capsuni (ca tot e sezonul lor), de te lingi pe degete.

Mi-a placut atat de tare incat mi-am propus sa o fac si eu in weekend.Cum tata s-a intors de la cumparaturi cu 1 kg de capsuni, am hotarat sa le vin de hac chiar azi,  de ce sa ne mai lungim pana in weekend.

Zis si facut.

Din cele 1 kg nu le-am folosit chiar pe toate, am mai lasat si pentru mancat.
 Retetea e foarte simpla si nu necesita mult timp. O puteti gasi aici

Spre deosebire de Claudia, prietena mea, eu am copt un blat din 3 oua.
Nu am urmat intocmai reteta, mai ales la gramaj, la mine toate au fost dupa ochi.

Mai jos va las cateva imagini cu tarta, doar asa sa salivati un pic.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu