sâmbătă, 11 mai 2013

Trandafiri din fimo


Imi este foarte draga povestea lor.

In urma cu cativa ani eram innebunita dupa cercei (nu ca acum nu as fi) mai ales cei handmade. Pe vremea aceea nu stiam sa fac nimic handmade.

Dupa ce am cheltuit multi bani comandand cercei de pe Internet am inceput sa ma documentez cum se fac ei. Am cerut pareri si sfaturi. Din pacate, putini au fost cei care mi-au impartasit din secretele lor.
Intr-un final mi-am luat inima in dinti si mi-am comandat si eu aceasta pasta care seamana cu plastelina dar se numeste FIMO.
Am inceput sa modelez cum credeam eu mai bine. Nu mare mi-a fost mirarea cand am observat ca nu prea imi iese nimic.
Si am tot modelat pana cand a iesit ceva care sa fie acceptabil din punct de vedere estetic
Ei bine cu modelatul am scos-o cumva la capat, dar cum si unde am sa ii coc.
Cuptor cu microunde? Sa nu incerce nimeni!!! Am ars cateva perechi. Si pe langa faptul ca se ard, mai scot si un miros insuportabil si fac mult fum.
Clar mi-am zis : asta nu e de mine.
I-am pus in cutie si in dulap cu voi, mi-am zis.
Cum nu m-am descurcat cu fimo, mi-am comandat bilute si accesorii pentru a realiza cercei dar din plastic si metal.

Si uite asa am inceput sa fac lucrusoare handmade. Treptat am renuntat la facut cercei si m-am extins la decoupage, quilling si cate or mai fi.

Inainte de Sfintele Sarbatori de Paste o prietena a vazut cateva poze cu primele mele seturi, cercei din fimo si m-a intrebat cand am sa mai fac. Raspunsul meu a fost : „nu stiu, nu promit nimic, dar intr-o zi am sa fac”.
Se pare ca acea zi a venit. Ieri am modelat toata ziua, realizand o colectie pe care am numit-o „trandafiri la cuptor”.

Va las sa admirati ce am mesterit eu.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu